Több mint 4,7 millió ügyfél a világ minden tájáról ⭐⭐⭐⭐⭐

Expressz szállítás 2-3 munkanapon belül
Ingyenes szállítás 18.000 Ft felett
100%-os elégedettségi garancia
60 napos visszaküldési jog
Home Ikone NOVO_phone
Expressz szállítás 2-3 munkanapon belül
Ingyenes szállítás 18.000 Ft felett
100%-os elégedettségi garancia
60 napos visszaküldési jog

Csomagja helyszínét a csomagkövetési szám megadásával ellenőrizheti (amelyet a csomag kézbesítésével kapcsolatos e-mailben kapott) a következő linken: https://gls-group.eu/HU/en/parcel-tracking

Az összes rendelése megtekintéséhez jelentkezzen be felhasználó fiókjába, és kattintson a RENDELÉSEIM menüre.

  • HOL TALÁLOM A CSOMAGKÖVETÉSI SZÁMOT?

E-mailben küldjük el Önnek a csomag nyomonkövetési számát, ahol tájékoztatni fogjuk a csomagja szállításáról és kézbesítéséről. Valamint a követési szám a GLS szállítási szolgáltatás által küldött összes üzenetben is szerepel.

A csomagkövetési link a következő: https://gls-group.eu/HU/en/parcel-tracking

  • HOGYAN SZÁLLÍTJÁTOK KI A CSOMAGOKAT?

A csomagok kiszállításához a GLS Magyarország szállítási szolgáltatást használjuk. A futár arra a címre kézbesíti a csomagot, amelyet a rendelés során adott meg. A csomagokat munkanapokon szállítjuk ki. Ha a csomag kézbesítésekor nem tartózkodik a megadott címen, akkor a csomag átvételéhez szükséges összes információt megkapja (a postaládájában vagy e-mailben illetve SMS-ben). Ha átirányítja a csomagot a GLS csomagautomatára, akkor a csomag 5 napig ott várja Önt.

  • NEHÉZSÉGEIM VANNAK A KÉZBESÍTÉSSEL, MIT TEHETEK?

A szállítással kapcsolatos segítségért forduljon a GLS Magyarország szállítási szolgáltatáshoz a következő telefonszámon: (+36 29) 886 700 vagy (+36 20) 890-0660* vagy e-mailben az [email protected] címen – hétfőtől péntekig 7.00 – 20.00 óra között.

Ugyanúgy elérhetőek vagyunk az [email protected] címen is. Örömmel segítünk a probléma megoldásában és lehetővé tenni, hogy a csomag mielőbb Önnél legyen.

  • NEHÉZSÉGEIM VANNAK A KÉZBESÍTÉSSEL, MIT TEHETEK?

18.000 Ft alatti vásárlás esetén a GLS Magyarország útján történő szállítás költsége 1590 Ft.

18.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes!

  • SÉRÜLT TERMÉKEK LETTEK KÉZBESÍTVE

Ha a csomag sérülését észleli, a kézbesítés során megjegyzést kell adnia arról, hogy a csomag sérült. Ezután küldje el nekünk az részleteket (a fényképeket is) az [email protected] címre a csomag kézhezvételétől számított 8 napon belül. Ellenőrizni fogjuk, hogy jogosult-e az új termékek cseréjére, és ennek megfelelően adjuk meg a további utasításokat.